Wykres roczny blog rowerowy matisliswider.bikestats.pl

• TrzaskMigawki Blog

• Piotras
  • Środa, 3 kwietnia 2013 Kategoria 20 km - 49 km

11 - wiatr!

Obrałem kurs na Witkowo gdzie w Piaskach zrobiłem mały plener fotograficzny , kiedy to panowie z żwirowni zablokowali ciężarówką drogę :)

Nie wiedziałem , że w Piaskach taką ogromną dziurę wykopali :) Niestety zdjęć nie mam ponieważ kręciła się ochrona.

Jadąc dalej w ogóle nie przejmowałem się tym , że tak dobrze się jedzie a kilometry uciekają tak szybko .
    Po zjechaniu do Kołaczkowa wszystko było jasne... Miałem z silnym wiatrem...

To zaczęła się męczarnia ... Doczłapałem się do Ćwierdzina - Sokołowo - Ostrowite Prymasowskie ( w sumie to GAJ)- Bieślin - Zieleń do domu...

Brak mi słów na tą pogodę , nie dość, że w zeszłym roku i dwa lata temu jeździłem już dużo lżej ubrany to jeszcze z dnia na dzień zimniej :(

Trzymajcie się kierownicy !
    • Sprzęt Kross level a2

Myślałem że to pierwsze zdjęcie to droga na Witkowo i się głowiłem jak to możliwe żeby śnieg w ciągu godziny tak stopniał :P
    Ten opuszczony dom interesuje mnie żeby do niego zajrzeć, ale na samodzielną eksplorację jest taki jakiś przerażający :P
    sebekfireman
    - 06:54 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj
    Z nas dwojga to chyba Ty miałeś gorszą drogę! U mnie przynajmniej lewy pas przejezdny ;) ALE u Ciebie nie padało! 1-1!
    maratonka
    - 22:55 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj
    nie jest dobrze :-S
    grigor86
    - 19:31 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj
    czyżby Sebastian miał przerwę? bo widzę, że nawet u Was śniegu nie ubywa ;) zazdroszczę zapału, jak widzę tą pogodę to mi się praktycznie wszystkiego odechciewa
    outofyourhat
    - 19:18 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj
    Jak się patrzy na tą śnieżną szarugę to ma się ochotę zapaść w jakiś sen zimowy normalnie :) Droga na Lubochnię widzę że w świetnym stanie ;)
    marcingt
    - 11:35 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ycies